Thursday, January 20, 2011

Meeting No 4

Hari ini aku awaldtg office spvs..maklumla..last week lmbt 10 min..sebagai manusia yang dah umur mcm ni..mmg patut aku memperbaiki kesilapan i yg lepas..biasalah..kalau jumpa spvs tentu la ada prob..Alhamdulillah prob yg lepas telah diutarakan dan spvs telah memimpin sy kembali..

ok..kenapa ayat aku agak teratur..huu..maybe ada yg membaca penulisan aku sure x suka..sbb guna bahasa rosak..ekceli sy lagi suka guna bahasa ini..senang nak ekspress perasaan..

Sy mmg xde persediaan utk mengambil PhD..mendaftar dgn ilmu yg kosong mengenai IDS(Intrusion Detection System)..

urm..risaunya..tapi sy akan berusaha..sy bukan pandai..tapi Allah dah anugerahkan kesihatan dan tenaga kpd saya..saya akan guna sebaek2nya..saya akan rajin berusaha dan memohon Ibu Bapa mendoakan sy dan saya juga berharap Allah membantu sy..Sy percaya bantuan Allah akan dtg drp pelbagai cara..mungkin Allah menmukan sy dgn spvs yg membantu, menemukan sy dgn kwn2 yang membantu, mungkin ketika saya menebas lalang di halaman dan mungkin ketika sy bereksperimen di dapur sy..sy boleh mendapat idea..siapalah yg tahu kan..tapi kita kene terus-terusan bdoa dan terus doa dan xlupa juga kene berusaha..


Nota Kaki:: HAri ini lega jumpa spvs..walaupun kaki terpelecok dirumah..tp sakitnya lebih terasa di hati walaupun kaki yg terpelecok..

No comments:

Post a Comment