Friday, January 14, 2011

Perjumpaan Student Siswazah

Hari ni ada pjumpaan siswazah..student di minta memberi komen dan maklumbalas apa-apa yg x puas hati..aku pun kasi la komen:

1)bilik r&d xde cleaner..aku request nak cleaner..bhabuk2..lantai x bermop..macam ne la nak student lepak kat bilik ni..eh..student plak..i mean mcm ne la aku nak study kat sin..
Jawapan yg diberi:: student kene gotong royong seminggu skali..

2)Pc x maintain..belambak pc kat bilik ni..tapi pc yg aku pilih ber virus..dgn mouse yg sewel sket..
-tapi aku x report lg nak technisyen..nanti isnin ni la aku pi report..

Aku rs aku akan di band oleh org kat sini..hee..maklumla..banyak demand..ko igt ko staff leh request macam-macam..tapi pikir la logik..kata nak ada suasana research..kalau bilik x bersih..aircond x function pakai kipas..aku mmg suka la pakai kipas..suam2 je..mmg mood aku study pakai kipas..tap mmg xleh ke aku nak dok lelama..sbb berhabuk..aku pun request mcm2..yerla..sape suw wat session mcm ni..aku dah bukak mulut mmg xleh snyap..

Tapi enviroment kat sini aku suka..cuma harap2 ada cleaner...

Nota Kaki::perlu ke aku bwk mop & penyapu dr rumah..hurm..

No comments:

Post a Comment